sista dagen!

Nu sitter man här i hotelrummet i madrid, sista dagen och vi ska ut på stan och äta god mat och njuta av den sista dagen i spanien. det är verkligen sorgligt detta, trodde inte att man skulle få en så bra kontakt med personerna man jobbar med för nu känns det som att man har lämnat sina bästa vänner. verkligen skit tråkigt. men ska tillbaka det har jag lovat mig. nu så har vi inte så mycket tid så ska ut nu i madrid och det kommer ett till medelande imorrn innan flyget. tack för allt anders och amie, verkligen hur bra som helst. det som jag har lärt mig kommer jag aldrig glömma och alltid veta att det är er jag har att tacka. så lovar att när jag har min egna restaurang så ska ni komma och äta ! :) tack för allt ! MVH TEXAS

Kommentarer
Postat av: Anders

Jag är jätte glad för er skull att ni har haft det så bra. Er inställning och intresse är det som som har gjort att det har blivit så bra. Jag kommer gärna och äter hos dig Texas, säg bara till när det passar...

2010-05-03 @ 08:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0