Den nya köksmästaren!!!!

nu har jag jobbat mina 2 första dagar med den nya köksmästaren, jag vet inte riktigt hur det har gått. tycker han är lite läskig, för att han är så himla på hela tiden, och använder typ sin styrka hela tiden och han pushar med tid. Men detta är ju även en bra sak för mig, för jag lär mig ju mer, för innan så har dem varit för snälla i köket. men jag får fortfarande göra servicen på barn mat och det är nog bra. men jag känner mig mer som en praktikant nu än vad jag gjorde innan. men det är inte bara mig han är på, han har ändrat mycket i köket också men ahh.. vi får se hur det blir, jag tror i alla fall att jag kommer lära mig mycket ifrån denna resan, kanske inte om hur man lagar mat, men hur mann jobbar effektivare, men framför allt hur detta yrke fungerar och det är något som man sicktar effter när man praktiserar, i alla fall vad jag tror:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0