fotboll + ledigt = störtskönt!!!!

igår kväll så var det fotboll med jobbet, det var the old boys vs. the juniors, det var några från byn och de gamla, typ cheferna p mot alla kokar och servetriser + hovmästare. jag åkte bara med och kolla det var kul men jag var as tröt ifrån jobbet:) vi var vid en fotbolls plan nära chania, så det var en bit att åka:) vi förlorade STORT ( men idag är jag ledig har haft det skönt jag åt frukost på hotellet och sen kom jag påatt jag glömt min plånbok med mig och var tvungen att gå hem och hemta den, jag som tagit med allt jag skulle behöva idag så att jag skulle slippa att gå upp till huset. men ibland har man otur:( sen har jag legat på stranden och solat, var skit varmt idag är glad just nu att jag sitter på frases för att dem har fläktar :) ska äta snart blir nog en club sandwitch som jag alltid äter , men den är såååå god:) jag tror att vi har kommit upp i nästan 35 grade här:) lite jobbigt men är man på kreta får man väl stå ut:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0