ÄNTLIGEN!!!

Äntligen har jag kommit fram, efter flera timmars flyg och väntan Äntligen har jag gjort min första dag på jobbet Äntligen har jag fått tag på internet så att jag kan skriva Jag har äntligen stadgat mig här på Kreta, jag kom hit i lördags vid halv 11 tiden och träffade mina jobb kollegor. Ella, Sebastian, Markus, och min chef Denis, Johan träffade jag på baren senare på kvällen. Jag delar lägenhet med Ella på ett ställe som heter Plaka och här bor det 7 stycken anställda. Resten bor nere i Almyrida deras ställe kallas även för Frases. Det går bra att dela rum med Ella hon tar hand om mig, nästan alla här frågar hur det går och om jag trivs. De tar hand om mig. Vårt rum är väll okej det ända man saknar är tillgången till en dusch, man måste duscha på hotellet. Hittills har jag varit ute en kväll så det har varit lugnt vart presenterad för alla men kommer inte ihåg så många namn, man jag trivs. <333

Kommentarer
Postat av: Gary butt

That is one of the most important things in the beginning, that you feel welcome and they take care of you. It makes things a hell of alot easier.

Have a great time. I look forward to following everything as muchas i can under summer.

2010-06-26 @ 13:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0