LEDIGT:) JIPPI

Jag har även haft min första lediga dag det har varit lugnt jag gick till hotellet på morgonen för att äta frukost så att jag vet vägen sen gick jag hem, jag kolla mig runt lite nere i byn och sen fick jag ett samtal ifrån min pappa och det var skönt att få prata med någon hemifrån. Sen gick jag hem och lade mig ned och läste och vila har sovit en stund har varit skönt och ta det lugnt men jag fick lite hemlängtan, för i köket så känner man sig som om man är hemma men nu när det bara har varit jag så var det lite ensamt. Jag prata lite med Johan om det.

Kommentarer
Postat av: Gary butt

Is there something else you can do on the island when you are off. i think there should some war memorials from new zealnders who have died during the war there. Know it doesn´t interest you but there might be other things to do to take your mind off home so you do not get to homesick.

2010-06-26 @ 13:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0