MIDSOMMAR!!!! PARTY ALL NIGHT:)

idag är det midsommar och jag sitter nu på en trappa nere i källaren på hotellet:) sitter och tar det lugnt är inne på facebook och MSN, jag är nämligen ledig och det är väldigt skönt. ikväll blir det fest med alla anställda hemma hos oss på Plaka och det ska bli nice men ändå skönt för vi slipper gå hem sen till oss, det finns en jätte jobbig uppförs backe som ingen orkar gå upp för:) resten av dagen ska jag försöka hitta en bankomat och se om dem fungerar nu, för de har nämligen varit slut på pengar i våra bankomater och folk här tar inte kort:( lite tråkigt, så jag har levt på 15 euro denna vecka hihi.. ni får ha det skönt hemma hos er på midsommar och hoppas att det inte regnar, vi har fint väder idag det blåser inte lika mycket längre och det känns varmare:) puss och hej<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0