Sunday, 30°c and sun!

Hejsan hoppsan lillebror!
Sitter här på frasse efter ha jobbat morgon passet med filip som jobbar på barn klubben, han äter toast och chips och jag bara garvar åt honom! hahah!
Ledig imorn, va ledig i går så det är bara att tacka och buga, ska kolla om man ska följa med på piret crusen imorn, det låter kul och då får jag något att göra! ska anmäla mig snart eller jag låter petter göra det då han har kvälls passet! =)
Har värdens blåmärke, storlek som en snus dusa på min vänstra arm då jag skulle tvätta fötterna i handfatet! Klant ja eee! haha och brände mig igår... gör lite ont!!!!
Får se vad som händer sen, ska mest ta det lungt.
HAHAH
fick en kommplemang idag, jätte fin panering! ahah och sedan fick jag själv hitta på vat p maten skulla vara nu tills kvällen! haha de börjar fatta att man kan mera än att hacka grönsaker! men men.
Idag har jag varit seg och trött, Såg ut som Petter var det med.
igår köpte jag en myggdödare! man sätten i en grej i eluttaget så kommer inte myggen in och se som gör de typ svimar!så  jag slipper se ut som jag har vatten koppor eller något liknande!
Här om dagen så berättade Costas hur man gör perfekt ris, man fyller med ris i en kastrull, sedan vatten , du ska kunna nudda riset med tumspetsen och vattnet ska gå upp till första streket på tummen, sätt på plastfolie och aluminium folie, när plastfolien har rest sig och bildar en kupa då ska man stänga av värmen och låta den stå kvar i 10 min så får man perfekt ris!
DET FUNGERADE! han visade mig och jag fick smaka! Det blev bra!
lITE BILDER KANSKE? Från fredagen då vi fick ut och käkade på dimitris.

lamm kotelettersvärdfisk
sol nedgång
vi fick in detta efter maten.... gratis, smakade som grappa! fast äckligare!

Men vi hörs!!!!!
Kramar!
L

Kommentarer
Postat av: gary butt

Why do you get french fries in greece. what happened to the english

2011-06-20 @ 10:16:12
Postat av: Anders Eldö

Låter som om livet leker, även om ni snubblar i handfatet, slåss med mygg och får äta pommes hela tiden ;) Tror ni att ni kommer iväg ut på landsbyggden något, hittar en genuin taverna eller matmarknad?

2011-06-20 @ 10:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0